Jak hrát Dungeon Siege2 NÁVOD část 2
d) Chapter 4: The Mines of Kaderak
- Primární úkoly :
- Jděte do pouště Desert of Kaderak
- Zničte první ochrannou sochu.
- Zničte druhou ochrannou sochu.
- Zničte třetí ochrannou sochu.
- Zničte čtvrtou ochrannou sochu.
- Vstupte do dolů Mines of Kaderak
- Jděte do pouště Desert of Kaderak
- Zničte první ochrannou sochu.
- Zničte druhou ochrannou sochu.
- Zničte třetí ochrannou sochu.
- Zničte čtvrtou ochrannou sochu.
- Vstupte do dolů Mines of Kaderak
Po splnění minulé kapitoly jste dostali od Tehrutha další část štítu - Aegis of Sight, a také vám dal Tehruth aktivační kámen pro teleport v poušti Southern Desert of Kaderak. Teleportujte se tam a jděte na sever, ke vchodu do dolů. Zničte čtyři sochy kolem vchodu (na každé straně je jedna, musíte vchod do dolů obejít kolem dokola) a potom se uvolní vchod do dolů a objeví se výtahová plošina. Sjeďte výtahem dolů. Jděte dál dolů po schodech dokud se nespustí animace.
e) Chapter 5: The Mines of Kaderak, Part II
- Primární úkoly :
- Zničte obří hnízdo.
- Najděte čaroděje Dark Wizards.
- Zničte čaroděje Dark Wizards.
- Získejte Aegis of Life.
- Vraťte se k Lordovi Kalrathie s poslední částí štítu - Aegis of Life.
Jděte na východ horními doly (Upper Mines of Kaderak) a prohledávejte všechny místnosti. Dávejte si pozor na menší červené sudy - jsou silně explozivní. Odpalujte je opatrně z dálky rangerem, nebo nějakým kouzlem, jinak vám pěkně pocuchají celou skupinu ! Na druhou stranu se jich dá velmi dobře využít, když se kolem nich motají nepřátelé. Pokud se do nějaké místnosti nebudete moci dostat, určitě někde poblíž najdete nějakou páku, která vám otevře dveře. Stisknutím jedné z posledních pák rozjedete důlní vozík s výbušninami. Následnou explozí si uvolníte cestu dál. Sjeďte dolů výtahem a pak zase vylezte po rampách nahoru, dokud se nedostanete do dolních dolů - Lower Mines of Kaderak.
Jděte na sever a pak od teleportu na východ až dojdete k velkému výtahu, který vás odveze na shromáždění čarodějů (Summit of the Dark Wizards). Použijte další výtah v blízké jeskyni, kterým přijedete na místo vašeho boje s čaroději. Podobný čaroděj věznil ve II. Actu princeznu Evangeline, ale tihle jsou tři a mnohem silnější. Určitě s sebou mějte nature mága s kouzlem Resurrection spell, nebo dostatek oživovacích svitků (Resurrection scrolls).
Taktika je přesto podboná jako u prvního čaroděje. Rozbíjejte obranné krystaly čarodějů a pak na ně udeřte. Jakmile uvidíte kruhy světla, smrti, nebo ohně, rychle utíkejte ! Soustřeďte se současně vždy jen na jednoho čaroděje. Naštěstí si tihle čarodějové nemohou navzájem pomáhat. Buďte trpěliví. U nature mága se vyplatí kouzlo Spirit Embrace, které ochrání vaši skupinu před kouzly čarodějů. Pokud máte svoje postavy vytrénované alespoň na level 42, měli byste to zvládnout bez větších problémů.
Až se vám je povede zlikvidovat všechny tři, seberte Aegis of Life, vraťte se do Lower Mines a teleportujte se zpět do města. Lord Kalrathie leží nemocný v posteli ve svém pokoji na západní straně radnice (great hall). Promluvte s ním a získejte nějaké informace. Teď už máte všechny čtyři části štítu, takže můžete znovu vykovat štít Shield of Azunai.
Secondary Questy :
Vix's Vengeance
Pro splnění tohoto questu musíte mít v partě vojáka Vixe. Pokud ho nemáte, najdete ho v hostinci v Eirulanu. Až se dostanete do Lower Mines of Kaderak, jděte od teleportu opačnou cestu, než k výtahu na shromáždění mágů. S Vixem dojděte k velkým dveřím, které on prorazí. Vyčistěte doly okolo. Když dojdete k velkému krystalu, který blokuje cestu dál, porozhlédněte se v okolí po pákách. Jednou pákou pootočíte koleje a druhou pákou pošlete vozík s výbušninami přímo na krystal. Takto musíte postupně zlikvidovat tři velké krystaly. Po zničení posledního prozkoumejte místnost za ním a vyberte velkou truhlu.
f) Chapter 6: The Agallan Trial
- Primární úkoly :
- Promluvte s Advisorem (znalcem) Kynosem.
- Zničte Advisora Kynose
- Dejte Kalrathský Krystal do fontány v centru města Kalrathia.
- Vstupte do pratstarého sálu pod městem Kalrathia.
- Promluvte si s Azunite Ancestorem (Praotcem).
- Vraťte vodu do západního akvaduktu.
- Vraťte vodu do severního akvaduktu.
- Vraťte vodu do jižního akvaduktu.
- Vraťte vodu do východního akvaduktu.
- Projděte portálem do hor Agallan Peaks.
Nejprve musíte promluvit s Advisorem Kynosem (najdete ho v hlavní síni, tam, kde předtím sedával Lord of Kalrathia). Tenhle chlápek vám příliš nepadne do oka, ale naštěstí ho budete moct hned zabít. Tím získáte jednak Kalrathský krystal, který vám odemkne podzemí města, jednak klíč od Kynosova domu, který je na sveru města, až na konci úzké uličky. Můžete tam najít truhlu se zajímavými věcmi.
Malá poznámka : na další hraní si udělejte víc času, protože teď vám to bude chvíli trvat, než se dostanete k dalšímu teleportu. Můžete sice používat kouzlo Summon Teleporter, ale tenhle "malý" teleport vám vždy při opuštění hry zmizí, takže budete muset jít celou cestu znova !
Použijte Kalrathský krystal na svítící roh městské fontány (je to ten nejblíže k radnici), přejděte na plošinu a stiskněte kterékoliv ze čtyř tlačítek kolem a dostanete se dolů, do lokace Agallan Trial (Agallanova zkouška). Sejděte dolů po schodech do velké místnosti. Přímo proti vám jsou zatím zablokované dveře. Jděte doprava a shlédněte animaci. Pak si promluvte s praotcem (Azunite Ancestor). Nyní byste měli pokračovat dále po širokém schodišti, které vám v animaci ukázal a které vede k portálu k Agallanským obrům, ale jak jste si všimli, čtyři poslední stupně schází, jsou hluboko dole pod vodou a vaším úkolem bude je vyzvednout a schodiště zkompletovat. Po rozhovoru s Ancestorem odejděte dříve zablokovanými dveřmi na opačné straně místnosti.
Dlouhou chodbou s mnoha schody dojdete do rozsáhlé lokace, kde musíte vyřešit hádnaku s vodou. Lokace je rozdělena do čtyř segmentů (severní, jižní, východní a západní), které jsou vzájemně propojeny jeskyněmi. V každém segmentu je vodní kanál přerušovaný stavidly a malé místnosti a plošiny s pákami. Kromě toho ještě můžete nalézt skrytá tlačítka na zdech, která vám otevřou průchody, kterými si značně zkrátíte cestu mezi jednotlivými částmi lokace, abyste to pořád nemuseli obcházet jeskyněmi. V dalším textu nebudu popisovat přesný postup, kam jít a kterou páku stisknout, na to jistě brzo přijdete sami, spíše popíšu princip hádanky a přidám nějaké rady.
O co tedy jde ? V každém vodním kanálu je páka, kterou vpustíte do kanálu vodu. Nyní musíte pákami v okolních místnůstkách a na plošinách otevřít všechna stavidla v kanálu tak, aby voda protekla až k obrovské soše u schodiště. V animaci pak uvidíte, jak se z vody zvedne jeden stupeň a doplní schodiště k portálu. Hádanka je vyřešena v okamžiku, kdy je voda ve všech čtyřech kanálech a všechna stavidla jsou otevřena. Tím je schodiště k portálu opraveno a vy se můžete vrátit do velké místnosti k Ancestorovi a pokračovat dál po schodišti a portálem k Agallanským obrům.
Poznámka : abyste se dostali do některých míst, musíte někdy z jednoho místa (plošiny, místnosti) ovládat tlačítka, která vám některé dveře otevřou, ale jiné zase zavřou. Je výhodné přepnout se do Wait módu, jednoho člena skupiny poslat do cílového místa a se zbytkem skupiny zůstat na místě a přepínat tlačítka dle potřeby. Této taktiky můžete s výhodou využít např. v jižní části lokace (klávesou [C] přikážete postavě zůstat na místě).
Poznámka č. 2 : během cesty v jedné jeskyni určitě narazíte na ducha č. 17. IS je jen kousek cesty na východ od ducha.
Jakmile bude hádanka vyřešena, vraťte do velké místnosti s Ancestorem a pokračujte dál po opraveném schodišti. Otevřete si velké dveře, vyberte čtyři velké truhly za nimi a jděte k portálu a použijte ho.
g) Chapter 7: The Agallan Giants
- Primární úkoly :
- Prozkoumejte lokaci Agallan Peaks, sídlo Agallanských obrů.
- Použijte portál k cestě do Zaramoth's Horns
Nic moc se zde dělat nedá, v první douhé místnosti jenom seberte knihu "The Meaning of the Obelisks" a pokračujte dál. Jděte přímou cestou, otevřete si ještě několikery velké dveře, až dojdete k Agallanským obrům, se kterými si promluvte. Po rozhovoru projděte novým portálem za vámi a hned se připravte na další tuhé boje !
h) Chapter 8: Zaramoth's Horns
- Primární úkoly :
- Vystupte na nejvyšší bod hor.
- Zničte Archmage (Arcimága).
Vstupte do síně na východě a probojujte se k výtahu. Určitě si všimněte soch Eyes of Zaramoth, na které cestou sem tam narazíte. Když do nich udeříte, způsobí to silný výboj světla - což se vám bude později hodit, tak si to cvičte. Jděte dál, na rozcestí doprava a k výtahu. Výtahem sjedete dolů do vězení a odtud dalším výtahem na plošinu se třemi dalšími výtahy. Uprostřed je Agallan Obelisk, který vám zaručuje 30 vteřin nezranitelnosti, když ho použijete.
Když sjedete dolů výtahem, který je úhlopříčně proti vám, a pak půjdete doleva, dojdete k dalšímu výtahu, který vás doveze přímo ke dveřím, za kterými je teleport Lower Zaramoth's Horns teleporter. Konečně - rychle si ho běžte aktivovat.
Zbylé dva výtahy vás dopraví do ostatních prostor vězení, které můžete vyčistit od nepřátel a vybrat tam poklady. Také jsou tam místnosti pro combat a nature mágy a další pro rangery a bojovníky.
Od teleportu Lower Zaramoth's Horns teleporter jděte doprava jedinou možnou cestou. Za dlouhým mostem najdete místnost s trojími dveřmi (v bitvě před touto místností se mi objevil ???). Jděte východními dveřmi a probojujte si cestu ven. Dostanete se na plošinu s Incantate Shrinem a duchem, který je v jihozápadním rohu této lokace. Je to poslední duch ve hře, takže jestli jste už mluvili se všemi ostatními duchy, máte tím splněný subquest Spirits of Aranna a pokud jste postupovali podle tohoto návodu, máte v této chvíli splněné všechny subquesty, které ve hře jsou). Odtud jděte po schodech na jihu ke dveřím a za nimi započne dlouhá řežba, než se dostanete až k arcimágovi. Cestu není třeba popisovat, protože je jen jedna a nijak se nevětví.
Než vstoupíte do arcimágovy síně, nezapomeňte si aktivovat teleport. Určitě ho neminete a navíc - je to poslední teleport v celé hře ! Boj s arcimágem se odehrává na plošině obklopené obelisky. Problém je v tom, že je může používat i arcimág. Má 90 000 životů, ale není zase až tak tuhý, jak vypadá. Arcimág však může konvertovat obelisky, které pak vysílají smrtící střely a ty mohou být problémem. Dávejte si na ně pozor, jsou sice naštěstí pomalé, takže se jim stihnete vyhýbat, ale pokud arcimág konvertuje příliš mnoho obelisků, můžete mít potíže ! Naštěstí můžete zase obnovit původní funkci obelisků tím, když na ně sami zaútočíte. Takže taktika je jasná - prostě jděte po arcimágovi vším, co máte k dispozici, ale jakmile uvidíte, že vysílá dlouhý červený paprsek, hned se rozhlédněte, který obelisk je aktivní a utíkejte k němu, abyste ho zneškodnit. Pak se opět vraťte k arcimágovi a pokračujte v jeho likvidaci.
Určitě mějte ve skupině nature mága s kouzlem resurrection a také nějaké oživovací svitky u všech postav. A samozřejmě dostatek lahviček s health a mana potiony. Toto je zatím nejobtížnější souboj v celé hře, ale pokud jste už alespoň na levelu 43, měli byste arcimága za nějakou chvíli zdolat. Až se vám to podaří, jděte nahoru po schodech, které se objeví. Čeká nás poslední kapitola.
i) Chapter 9: The Final Ascent
- Primární úkoly :
- Najděte chrám Temple of Valdis.
- Zlikvidujte Valdise.
- Projděte portálem.
Probojujte se nahoru po schodišti plném minibossů. Pokud jste postupovali podle tohoto návodu a splnili jste všechny sekundární questy, měli byste teď být tak o 4 - 5 úrovní lepší, než oni, takže by boj neměl být žádným velkým problémem.
Když se konečně dostanete do chrámu Temple of Valdis, zjistíte, že je zcela prázdný. Je tu vhodná chvíle pro vyvolání městského portálu, abyste si doplnili v Kalrathii vše, co je potřeba. Potom pokračujte dál do chrámu, dokud nepotkáte Valdise. Nezkoušejte na něj útočit, je nezranitelný. Jediný způsob jak ho dostat je vylákat ho před jednu ze soch Eyes of Zaramoth, které jsou po stranách místnosti, a udeřit do ní, čímž ji aktivujete. Oči však nemají velký dosah, proto k nim musíte Valdise vylákat.
Musíte dávat dobrý pozor, protože Valdis vám může zlikvidovat celou skupinu bez problémů jediným combem ! Musíte Valdise zasáhnout pomocí Očí 3x, abyste mohli postoupit do další etapy souboje. Ve druhé etapě na vás Valdis povolá hordy svých Qatallských oblíbenců. Zbavte se jich a znovu nalákejte Valdise k Očím. Po dalších třech zásazích uvidíte animaci Fantasy RPG Plot Twists for Idiots cutscene v níž Valdis přijde o svůj meč a pak už s ním budete moci bojovat tradičnějšími prostředky. Valdis je nyní na tom stejně jako kterýkoliv jiný boss. Má 90 000 životů a může se regenerovat, takže vám to ještě může dlouho trvat, než s ním skoncujete. Řežte do něj vším, co máte a nebojte se pokud se náhodou dostanete do lávy - pokud máte své lidi dobře obrněné, ztratí jenom minimálně životů.
Valdis může na vás používat 4 útoky :
- Shockwave - odrážejí vaše bojovníky zpět od Valdise. Valdis tím získá několik vteřin, po které se může regenerovat.
- Kamení - může vyvolat déšť velkých kamenů. Neměl by být pro vás velkým problémem - stačí dávat pozor na zvětšující se stíny padajících kamenů a včas utéct.
- Gigantický fireball. Tak ten může být nebezpečný. Naštěsí dá se poznat, že se Valdis k tomuto útoku chystá, protože začne nápadně žlutě zářit. Takže v tom okamžiku utíkejte za něj a útočte na něj zezadu, dokud nebezpečí nepomine.
- Klonování. Spíše obranný, než útočný manévr. Valdis se může klonovat, aby získal čas na regeneraci, zatímco vy budete útočit na jeho klon. Klony nereagují na váš útok a nezpůsobují žádný hluk. Takže když praštíte do jednoho Valdise a nic se nestane, zkuste to s dalším.
Jakmile uberete Valdisovi třetinu zdraví, opět vyvolá hordu svých oblíbenců. Vy se ale stále soustřeďte na Valdise. Až bude mít nulovou hodnotu zdraví, tak se Valdis oživí a vyvolá kolem sebe štít. Ten můžete prorazit jenom s pomocí velkého Oka, které se objeví na konci místnosti. Používá se stejně jako předtím malé Oči. Vylákejte tedy Valdise k Oku a udeřte, nejlépe nějakým silným combem (Brutal Strike, Take Aim...).
Valdis je hodně tuhý protivník, nejsilnější z celé hry, ale pokud jste se vycvičili alespoň na úroveň 44, a budete s ním bojovat popsaným způsobem, neměli byste mít ani s ním vážnější problémy. Mě dokonce uprostřed boje zabil jednoho člena skupiny, kterému došly resurrect scrolly - v boji na nějaké oživování nebyl vůbec čas, ale i přes to jsem ho dokázal ve třech nakonec udolat.
Až bude konečně po Valdisovi, podívejte se na krátké video a pak se můžete vrátit do Kalrathie, abyste dokončili vše, co je potřeba. Mimo jiné můžete nyní udělat Mysterious Mystery Quest, který ještě popíšu dále. Také můžete připravit a vybavit svou skupinu, pokud s ní chcete pokračovat ve hře na vyšší obtížnosti. Můžete například nakoupit zbraně a kouzla s nulovým levelem, která se dají dobře použít, pokud chcete své postavy vycvičit ve druhé schopnosti - např. lučištník může být i dobrý nature mág, nebo combat mág se může vycvičit v používání sečných zbraní (melee) apod.
No a tím je vlastně celá hra u konce, pokud chcete, můžete si ji zopakovat na úrovni Veteran a potom Elite. Jediný podstatnější rozdíl je v tom, že začínáte rovnou v elfském vězení v Eirulanu (nemusíte tedy už znovu hrát první výukovou část hry) a že můžete svou skupinu rozšířit o další členy - v obtížnosti Veteran na 5 a v obtížnosti Elite na 6 členů. Úkoly a questy jsou stejné, jen nepřátelé a bossové jsou čím dál, tím těžší.
IV. The Mysterious Mystery Quest
Na tento quest se můžete připravovat již asi od poloviny I. Actu. Tehdy se na různých místech hry začne objevovat záhadná kreatura označená světlemodrým kruhem, známá pouze jako ???. Je to zloděj na levelu 100, který se teleportuje všude, kde se dá něco zajímavého získat. Snaží se něco ukrást a pak se zase teleportuje pryč. Jakmile se objeví, nechte všeho a jděte po něm vším, co máte k dispozici. Pokud ho dostatečně zraníte, upustí i on nějakou věc ze svého vlastnictví. Pokud budete mít štěstí, upustí kámen Mysterious Stone, do něhož je vyleptaný nápis "surotces suiranmuloc".
Kromě kamene budete potřebovat celou sadu věcí Mysterious Set. Pokud jste hráli podle návodu, tak už je máte, ale raději si je připomeneme :
- Štít Mysterious Bucket : je ukrytý v elfském vězení, ze kterého jste osvobodili Arintha Šíleného v Lost Valley of Azunites. Až sejdete po schodišti dolů do vězení, klikněte na lamou napravo na zdi. Lampa se rozsvítí a za vámi na schodišti se otevře tajná místnost s truhlou, ve které najdete tento štít.
- Kniha Mysterious Book : tu jste získali jako odměnu za splnění questu Lore of Aranna (nalezení všech dvaceti knih učení Aranny). Po splnění questu vám ji dá v Kalrathii Telgrey.
- Odznak Mysterious Token : ten jste získali, pokud jste úspěšně prošli všema deseti koly Aman'luské Areny (sekundární quest v Actu II.).
Pokud máte všechny tyto čtyři věci a vysokou úroveň (nejméně 40) a jste velmi dobře vybavení, můžete se pustit do plnění tohoto questu.
Poznámka : základním předpokladem je vlastnictví Mysterious Stone, bez něj se opravdu do následující lokace nedostanete a získat ho můžete pouze a jedině od ???. Pokud se vám to nepodařilo a nechce se vám po prvním dohrání hry hrát znovu na vyšší obtížnost, mám pro vás malý típek, který najdete na konci tohoto návodu. A teď už pojďme dál.
Vezměte všechny 4 věci a meč Hak'u Ceremonial Blade (který jste získali v Actu I.) a jděte do jakéhokoliv Incantate Shrinu a ručně vyvolejte kouzlo ([Enter], napsat do konzole a potvrdit opět [Enter]) : columnarius sectorus
Budete přeneseni do jeskyně Mysterious Cave. Zde je teleport, ale pouze jednosměrný - přenese vás ven, ale zpátky se dostanete jenom výše popsaným kouzlem. Jděte rovnou do prvních dveří na západě. Abyste je otevřeli, potřebujete štít Mysterious Bucket - ne v ruce, stačí ho mít v inventáři.
Za dveřmi je série místností s nepřátelskými psy na úrovni 40. Pozor na ně, jsou dost obtížní. Pro otevření dalších dveří musíte mít v inventáři knihu Mysterious Book. Za nimi je velká jeskyně s nejtěžšími boji v celé hře. Jsou zde ďábelští bossové, kteří patří k nejhorším nepřátelům, mají level 40 a 30 000 životů.
Až s nimi skončíte, otevřou se dveře na západě. Nyní musíte projít sedmi místnostmi, které jsou plné avatarů vývojářů DS2. Většina vám jenom něco vtipného říká, ale je tu pár zajímavostí, na které vás chci upozornit :
- Chris Gorski chce hrát textovku a zadává pokyny : "Jsi v temném tunelu. Podlaha je lepkavá. Jsou zde východy na sever, východ a západ. Co chceš udělat ?" Postupujte takt : jděte 9x na východ, 3x na jih, na sever, 4x na jih, západ, sever, západ pak vystřelte šíp na západ. Zabijete zlého skžeta a získáte zbraň :
Gremel Gun :
Super Attack Speed (délka trvání útoku 0.5 sec)
Obouruční zbraň
Damage 26 to 42
Range 11 metrůs
Vyžaduje Ranged 35 - Andres Mendez vám chce dát kviz o Colombii. Správné odpovědi jsou : Bogota; Yellow, blue and red; About 8,660 feet above sea level; 55 percent; and Simon Bolivar. Vaší odměno bude meč :
Spirit of Bolivar (1h sword)
Fast Attack Speed
Damage 25 to 58
Vyžaduje Melee 38
15 Liberator Power (Max damage)
Bonusy :
+18% Latino Flavor (Fire resistance)
+18% Latino Beat (Ice resistance)
+18% Futbol Love (Death resistance)
+18% Chibcha Soul (Lightning resistance) - Brian Fricks vám chce vylepšit o váš meč Hak'u Ceremonial Blade :
Hak'UBER Ceremonial Blade
Fast Attack Speed
Damage 26 to 44
Vyžaduje Melee 38
Bonusy :
+30 Dancing (Dexterity)
30% Noise Antipathy (Damage reflection) - Mezi místnostmi je také aréna, kde se designér DS a DS2 Chris Taylor baví polštářovou válkou. Když tady budete dost dlouho okounět, tak svůj polštář upustí :
Fluffy Happy Pillow (club)
Fast Attack Speed
Damage 1 to 2 - Na západní straně arény se zastavte přede dveřmi, vezměte si všechny tři věci z Mysterious Set a rozmyslete si další postup. Až doteď jste se totiž mohli pohybovat volně, mohli jste odcházet z této lokace do libovolného města a zase zpátky, ale od tohoto místa totiž už není návratu (za chvíli pochopíte proč), takže pokud jste tady něco neudělali, tak se radši vraťte a dodělejte to.
Pokud máte vše hotovo a chcete pokračovat, vyvolejte ručně následující kouzlo :
Requo furtivum ixo
Po vyřčení tohoto kouzla všechny tři věci z Mysterious Setu sice zmizí (tzn. že už se do této jeskyně nemůžete vrátit, leda až tyto tři věci opět získáte), ale nyní můžete vstoupit do pokladnice se třemi truhlami, kde můžete najít spoustu různých věcí, kromě jiného tyto 3 unikátní věci :
Eli's Bucket (helma)
Armor : 23
Vyžaduje postavu level 40
Bonusy :
+20 Life of the Party (Strength, Dexterity & Intelligence)
+8% Happy Oblivion (Melee resistance)
Sarah's Mug of Frothing Goodness (vrhací zbraň)
Normal attack speed
Vyžaduje ranged level 38
Vyžaduje combo Quick Draw 1
41-62 damage
Dostřel : 8 metrů
Přidává 13 až 15 Foaming Damage (Fire damage)
Bonusy :
+90 Great Taste (Health)
20% More Refreshing (Health regeneration)
10% Less Filling (+Physical damage resistance)
-12% Inhibitions (Intelligence)
Borgrim Thull -- the Demon's Visage (helma)
Armor : 53
Vyžaduje postavu level 40
Bonusy :
+8% Pure Evil (Combat magic damage)
+30 Evil Intensity (Armor)
+100% Evil Resistance (Death resistance)
+3 to Evil Skills (Combat Magic skills)
Tip jak získat Mysterious Stone :
Pokud se vám nepovedlo získat Mysterious Stone během prvního hraní na nejnižší obtížnost a nechce se vám hrát celou hru znova na vyšší obtížnost, zkuste následující postup : na internetu se dá najít a stáhnout soubor (patch), kterým modifikujete hru tak, že z vašich nepřátel vypadávají jenom samé magické, unikátní a sbírkové předměty. Soubor má název Magic_Iteam.ds2res a použijete ho prostým nakopírováním do adresáře Resources, který je v adresáři, kde máte nainstalovanou hru. Nyní spusťte hru a jděte si zabojovat někam, kde je hodně nepřátel. Když bude na zemi ležet hodně magických věcí, určitě to dříve, nebo později ??? přiláká a potom už z něho ten zatracený kámen určitě vymlátíte.
Pokud chcete tento quest dělat hned po prvním dohrání hry na nejbižší obtížnost, tak vám ještě vřele doporučuji trainer od Team aSx, který se také dá sehnat na webu. Použití je jednoduché - spustíte nejprve trainer, potom hru a potom už ve hře jen používáte funkční klávesy. Jediná funkce, která se vám bude hodit, je odblokování počtu společníků v partě bez toho, abyste museli začít hru na vyšší obtížnost (klávesou [F9]). Maximální počet 6 společníků se vám určitě bude v boji s ďábelskými bossy hodit. Víc společníků přibírat nezkoušejte, hra by vám stejně vyhodila error.
Pokud se vám nepodaří patch (15kB) a trainer (45 kB) najít, klidně mi napište a já vám je pošlu mailem.
A to je ze světa DS2 už opravdu všechno. Alespoň ode mě. Doufám, že jste si zahráli stejně výborně jako já. Společně budeme doufat, že to není poslední slovo autorů a že se zase brzy sejdeme u nějakého datadisku, anebo dalšího pokračování téhle vynikající série.
Komentáře
Přehled komentářů
diky ten tvuj navod mi moc pomohl ja mam sice dobrou partu ale tvuj navod byl lepsi a uz je dungeon siege 2 broken vord ten bi si moch napsat janosjanos@seznam.cz
diky
(janr, 21. 7. 2008 10:01)